I like to move it move it


Nu har vi sagt upp kontraktet med kbab... innan vi ens flyttat dit. Jag vill inte flytta till nygård längre.
Det blir för låååångt till jobbet. Lat som jag är...
Drygt bara att vi har börjat måla lite i varje rum därnere. Det måste vi ju måla klart....

Nu har jag tänkt å flytta till en lägenhet i samma hus som nu. En etta på första våningen.
Jag ska prova bo själv ett tag. Måste lära mig att ta hand om min egen skit... dvs räkningar, disk, tvätt, hund mm.
Nippe flyttar förmodligen hem till Per. Han vill bo billigt ett tag så han kan spara lite (massa) pengar.

Undra om jag kommer ha råd att bo själv. Hyran ligger på 3400:-  Å jag får ju inte sån skrytsam lön direkt... men skitsamma. Jag får väl leva på makaroner å krossade tomater i värsta fall...
Jag, Bilbo å katterna i en etta.  Men den är rätt stor.... 48 Kvadrat..

Har inte kollat på den än. Dä ä funken som bor där nu...  han släpper förhoppningsvis in mäj idag nångång.
Ja ska få kontraktet idag. Hyresvärden kommer när som helst.

Dä blir la ruuuligt.. hoppas ja!

Its like that, and thats the way it is...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback