Kryssfylla


Voooj voj voj!! Jag har varit på finlandskryssning jag. KOm hem igår.... sliten och avdankad....

Det var jätteskoj iallafall. Jag och Annika åkte buss från Köping. Vi fick en stor påse med godis å allt möjligt på bussen, och vin och öl till dom som ville ha. (jag var en av dom såklart.) Rödvin till frukost...
På båten bodde vi i en b-hytt, vi gick på godismässa å beställde massa godis till butikerna, och plockade på oss en jääkla massa. Å så flirtade vi till oss varsin jätte elefant. Dom var söta, men dom vräkte ut sig i sängen och var jobbiga att släpa på. Min heter Pelle Fant.......... å Annikas fick inte heta nåt?

Blev full som en kastrull första kvällen. Det var svårt å bli annat när det var gratis och folk bjöd. Båten gungade tydligen skapligt mycket oxå så vi hade svårt å gå. (Det var bara pga det...)
Vi var mest på Bali tror ja... discoteket längst upp. Satt å pratade med alla videobutiksmänniskor å sånt...?
Sen satt jag, Annika å Rabi uppe med ett gäng tuggummipojkar och andra varelser i en rökruta fram 7 tiden på morgonen.. party party.

Dagen efter vaknade jag fortfarande full. Vi irrade runt på båten ett tag, träffade massa folk som kände oss från dagen innan(?), åt mat, tittade på helsingfors(från däck), gick på mässa å sånt. Sen blev jag bakfull och spydde. Å sen gick vi på Ola skinnarmo å lyssnade va han hade å säga...sov ett gäng timmar där nånstans oxå! Senare på kvällen spelade Shirley Clamp. Båten gungade som faen, och det var trångt och varmt. Vi gick vidare till Bali och där fortsatte natten lång. Champagne å drinkar å öl...  kl 5 somnade ja... å halv 9 gick ja upp tror ja.

Frukost, seg resa hem... å så sov jag hela dagen å natten lång.

Idag har jag jobbat. Det gungar fortfarande under fötterna på mig. Ska strax gå ner å sällskapa Annika i butiken. Jag är så uttråkad så jag återvänder till jobbet efter att jag slutat!! Knas! Men hon behövde lite hjälp idag för hon var lite förvirrad. :p Det gungar fortfarande under hennes fötter oxå.... och under Farids oxå sa han idag. Så jag är inte ensam om det...?!

Ja, då gick jag då.
TJop

Kommentarer
Postat av: Renée

check this out
http://www.vikingline.se/vl-cruises/sverige/Prisberakning.vl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback