Problemlösardagen.

Nu har jag fått ett par problem ur världen...

Jag är bäst i världen på att skjuta upp saker eller inte göra dom alls...

Idag gick jag ner med nygårdkontraktet till Kbab (som jag skulle gjort i början på förra veckan). Så nu är det fixat.
Nu ska vi bara måla klart innan vi lämnar in nyckeln... å SEN är det problemet ur världen.

Problem nr 2 var min naturkunskap B på distans. Jag är inne på 6:e veckan och har inte lyft ett finger hittills.
I fredags skulle jag gjort närvaroprov, men icke har jag det. Och den 7/9 skulle jag ha lämnat in en uppgift som jag haft 4 veckor på mig att göra... men jag har inte gjort ett skit.
Så idag loggade jag in och såg att jag var registrerad som frånvarande...  så ringde jag min lärare å tänkte avregistrera mig helt å hållet. Men han sa att det va lungt... att jag fortfarande hinner komma ifatt å så....
så nu ska jag ta itu med detta.


Jag va ner å drack arabiskt kaffe me Rani nyss. Jag ska köpa sånt... det är jättegott.
Å idag har jag rensat ur och städat min garderob oxå. Äntligen...

Nu ska jag väl städa å diska och packa undan lite grejer........ eller lägga mig och kolla på film.... hmmm... undra vilket jag väljer...!? Jag lånade "De andras liv" och "Kidhulthood" idag.....   Eller jag kanske skulle börja på den där insändningsuppgiften istället.......?

Jaja... bye for now!

Kommentarer
Postat av: Rajen :P

d låter ju tokbra d där, gumman. you go!

2007-09-19 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback