sängliggande klagosång


En sådan här lång och tråkig dag funderar jag på hur det ska bli å bo själv egentligen.... hmmmm....

Jag har varit å hyrt filmer... kollat på dom... jag har vart ute med hunden, sovit, badat skumbad å löst korsord, lagat mat, ätit mat... Twice, kollat på massa tvprogram.....  å klockan är bara 22:21.
Fast det är ju bättre än för ett tag sen... när jag trodde att klockan var ungefär som nu... fast då va den bara 8 !!!
Ja ba whaaat!!?

Ååå va ja ä rastlös!!  Det enda man kan göra är å titta på film/tv och ÄTA ! Det är ju fan inte bra! Å jag hatar å kolla på film i tvrummet, för där är det så kallt å trist, och jag gillar inte soffan. Så jag ligger i sängen hela dagarna... sen när man väl ska sova så har man ju legat å värmt upp sängen å fått ont i ryggen å då vill man inte ligga där längre...

Kan det ta å bli helg nångång så jag får gå å jobba(???)

YeaH ! Men annars äre väl inte så illa som det låter...

Förresten så har jag fått en åkomma som dyker upp var och varannan dag. Mitt högra ben domnar bort från knät och uppåt en bit. Det känns vääärsta obehagligt... som om nånting ba drar ihop sig å vrids runt... å domnar bort...?!
Fötterna brukar ju somna ibland.... men låret ?? Å när jag inte ens legat konstigt eller nånting...... weird.

Jag skulle kunna sitta här å klaga en timme till... men så roligt ska vi inte ha det!

Jo, Ett klagomål till!!
Idag klockan 8... kanske tidigare tillåmä så va det kolsvart ute!!!!! (Vinter). Det va ju därför ja trodde klockan va mycke mer..... man blir ju värsta luurad.

ok, nu är jag klar.

Nej.... en till dryg jävla sak är att hunden skäller hela jäääla dagarna... för minsta lilla ljud!!!!
Gaaah!!! MAn blir ju smått irriterad när man gått å lyssnat på det en hel dag...

Klar!

23:09

Nu fick jag en till sak å klaga över som toppar allt idag.
Jag skulle gå å lägga mig.... MEN det gick inte... för min kära hund hade pissat i min säng!! Revolt?
Jag bytte sängkläder igår....
Wihooo!!!  Bara å slänga allt i tvätten å sätta sig här då. Jag orkar inte byta sängkläder nu..... jag ska sova i den här stolen inatt....(?)

Men annars äre tipp topp!

Kommentarer
Postat av: Renée

ja, typ allt jag gör när jag e hemma e att äta, laga mat, dra i kylskåpsdörren, kolla frysen, småäta... Å kolla på film såklart. Ska vi bli tjockisar ihop?:)

Postat av: rejjne

haha, ja, köper du husvagn så fixar jag körkort :D

2007-09-20 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback