det är ju iallafall soligt


Kaffe och snickers.

Nu dör Marlena. (i våra bästa år)
*snyft*


Ett kloakodjur försöker ta sig upp i diskhon låter det som.

Jag håller på å utforska ullvibackar.
Bilbo är lat och låtsas halta när han inte vill gå längre.
Jag vet att han låtsas för så fort vi vänder så kan han gå perfekt igen.
Vi e väl lite ringrostiga, men snart kommer vi i form igen.

Jag har sorterat kartonger i ett par timmar .
Nu är dom tömda, men ligger istället utspridda i högar på rumsgolvet.
Vart ska ja göra av skiten?

Varmt idag. Varmt igår.
Idag har jag solat på balkongen.

Usch va ja ä trött på all skit som står överallt. 
Ja är trött på mina fula möbler oxå.
Alla mina fula saker.
Å ja har inga fina gardiner å sätta upp.
USCH!

Snart ska jag gå å jobba. Kul. Nej.
Imorrn skulle jag vara ledig, men jag tror inte att det blir så.
Fucking värdelöst isåfall.

jaja, hejdå.






Kommentarer
Postat av: Renée

hehe, vad söt bilbo e som fejkhaltar :D
Fan, jag drömde om dig i natt. Men det var en mardröm.. Du hade gjort en låt om allt dåligt jag gjort mot dig osv.. :( dum dröm..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback