Flyttad och klar.


Kl 22:35
Nu är lägenheten tömd och städad. 
Nycklarna är inlämnade.
Äntligen.

Skönt att ha det klart - men lite småsorgligt att inte bo där längre.


Farväl, min allra första EGNA lägenhet.




Det är kaos i nya lägenheten. Grejer och kartonger överallt. 
Känner jag mig själv rätt så kommer det ta några veckor att få ordning på skiten.


Vi va i kolsva igår. Hemma hos jojje å drack öl. Jäjk, Charlotte och FS va där oxå.
Sen blev det karaoke på puben.
Jag och jojje sjöng Oasis - wonderwall. Karaokedj:n ville höra min ökända pretty woman, så det blev en sån oxå.
Charlotte fyllde år. Alla på puben stod upp å sjöng för honom och så fick han en surprisedrink me tomtebloss.

Efter puben gick vi hem till nippe å per. Nippe friterade strips och stekte hamburgare och bogskivor(?).
Åt, drack, och somnade till slut.
När vi vaknade idag åkte vi till gisslarbo. Nippe hjälpte jonne med ett traktordäck och jag satt i solen å tittade på.
Drack lite kaffe, tog lite blommiga bilder, pratade med grisen...
Det va jättevarmt idag. Har gått med t-shirt ute hela dagen. Mycket trevligt.

    
  image95


Kommentarer
Postat av: Renée

Men LILLA grisen?:D:D:D
Fan vad vår ni har, era jäklar!:) saknar dig. Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback