Fredag i Fagersta

Jag vann 1200:- i turneringen igår. :/
Åkte ut på 23:dje plats. Smått frustrerande att vara så nära dom stora pengarna och åka ut....  men ja ska ju va glad att jag vann nåt iallafall. Idag gör jag ett nytt försök. Orkar inte sitta sådär länge egentligen... men ja ska gå med och se hur det går. Om det går tokbra så får jag allt ta å hålla mig uppe ändå.


Idag äre friday.
Jag sov till 11 tiden. Pia kom å hälsade på. Vi åt thaimat, drack kaffe...
När hon åkt började ja plocka, fixa å dona.
Sen vid 3 åkte jag, jäjk å charlotte till Fagersta.
Åkte vilse litegrann. Dä ä rätt fint där. Synd att man inte är därifrån från början. Det är ju inget ställe ja vill flytta till nu direkt..
Hämtade deras stulna, återfunna, reparerade bil.
Stannade på Oti krog på hemvägen å shoppade en asfrekk ljushållare och 2 glödlampor...(!)
Satte oss i vägkanten å käkade burritos...!
Then we went home... to my place....  drack kaffe, åt munk.

Jaa, å seen gick jag å bilbo på en promenad.
Jag hade siktat in mig på att runda ullvi backar.
Bilbo tyckte annorlunda. Ungefär vid samma ställe som alltid stannade han å tittade bakåt, å sen på mig... å bakåt igen....  vägrade gå en meter. Jag tvingade honom en bit till. Han körde halt-tricket litegrann...  vi vände, han struttade på utan problem.
Vi gick ganska långt ändå. Ner förbi volvo å sådär... men då går vi ju åt "rätt" håll=hemåt. Då går det bra.

Sen så har ja duschat å satt mäj här.

That was my friday.

Nu så är jag sugen på nåt gott...
i vanlig ordning.
Vad ska ja hitta på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback