Ölbrist


Majbrasa idag.

Inte har ja sett nån brasa inte.
Men ja har känt lukten, å jag kunde ana en glödande kolhög borta vid krillan när ja gick hem från jobbet.
Å orkestern har sprungit förbi jobbet ett par gånger å spelat.

Lite småkaos har det varit emellanåt.
Men ganska organiserad kaos.
Min tanke innan jag gick till jobbet var: " idag blir det nog lungt å skönt. Folk super eller sitter hemma och grillar å eldar idag."
They did´nt.

Fullt ös jao.

Nu e ja hemma. Kollar på Beemovie, spelar poker, har ätit tonfisk,minimajs å oliver.

Hörde nyss ett hysteriskt pipande. Som ett larm. Trodde det va från filmen först.. men efter en genomgång av lägenheten så visade det sig att det kom från frysen. Jag hade inte stängt dörren ordentligt, så det va för varmt.

Där ser man.

Jag vill dricka ööööööööööl!!!!!!!!
Har längtat länge efter att knäppa en kall på ballen i solen.
Å sen 7-8 till...
Imorrnkväll får jag.. om ja vill.
Å på lördag...

YeAH.
Okej, ska koncentrera mig på poker och film nu.

Ba bajj!



image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback