Pååkernatta

Huuga va trötter ja är.
Sitter å spelar en stor turnering... har suttit sen halv 10. Nu e hon 1.
Det är typ 89 st kvar, av 1200.
Jag ligger 2:a med ca 200 000 marker.
Åker man nu så vinner man ca 60$

Jag satt nyss å gäspade så tårarna sprutade.
Kunde knappt hålla mig vaken.
Så blev det paus. Jag gick ut å rökte och fick lite frisk luft... eller va man ska säga?!
Nu e ja lite piggare.


Idag har jag fixat å donat en massa. Inte mycket kvar att packa upp.
Sen är det städning å småfix kvar. Upp med tavlor imorron när vi fixat dunderspik.

Imorrn ä ja ledig igen...I guess.
Det känns helt weird... va ledig 2 dar på rad....  känns som ja haft semester en vecka eller nåt.
Sköönt!!


Nu är det 75 st kvar.
Jag ä stabil 2:a med 216 000 marker.
Vore najs å vinna allt. 40 000 svenska kronor.
Får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback