Smaklöst

God morron gott folk.
Sitter i sängen och intar min smaklösa frukost. Nyponsoppa som smakar vatten och citron, och osaltad/okryddad riskaka.
Jag är trött. Ja somnade nog vid 4 imorse. 
Låg och retade upp mig på en person nå grymt. Till vid 2 tiden ringde jag å väckte nippe så han oxå fick ta del av mina inre diskussioner. Sen kollade jag nästan klart på diamond men. 
Innan alltihopa kollade ja på Waitres. Den va ganska bra den.

Igår slet jag och Moa som djur på jobbet. Å vi ska fortsätta idag.
Först kommer det varor direkt på morgonen. (om en kvart...) Å sen ska vi sortera färdigt lösgodisburkarna.
Vikket projekt.
Kanske ska klä på mig, sminka mig å göra matlåda då... så ja hinner i tid.

Ha En Bra Dag.


Kommentarer
Postat av: Hajen

Hej gumman! Vi kommer imorrn! :)
Tänkte höra om vi kanske kan slurpa öl och ev sova (?) hos Jäjk å mannen.. ?
Eller om vi kan sova hos dig.
Jag funderar starkt på att stanna. Vill det. Men har inte råd att åka hem sen.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback