Söndag = vilodag = Not


Nu har ja nyss kommit hem från en heldag på jobbet.
Från 11 till 22.
Jag kom på idag att jag tycker vi ska öppna 12 eller 13 på söndagar.
Det är inte mer än rätt, eftersom vi har öppet så länge.
Det är ändå ingen ute å springer klockan 11 en söndag..... knappt.

jajja..

Bra har det gått iaf. 
Moa kom å jobbade med mig mellan halv 2 å halv 9.
Fast hon inte ens FICK, å fast ja inte hade bett henne. 
Det är kämpaglöd det! *tummen upp*

Imorrn är ja ledig. TJohoo tralalaa!!.....?

När jag kom hem idag å skulle sätta på tv:n (som går via videon) så va Videon borta !!!
Spårlöst försvunnen. Första tanken:"Vem fan stjäl en video bara? När ja har mycke bättre grejer!?"
Andra tanken:"...eller dom kanske inte är klara än.... dom kanske bara börjat?"
Började titta mig omkring lite försiktigt...... 
Det visade sig iaf va Nippe som plockat med sig den en sväng.

Jaha... har ja nå mer roligt att fortella?

Ja... har ni sett sanningens ögonblick nångång??
Goooosh!!
Vilka jävla frågor dom ställer!! Det är så jäla taskigt. Rätt åt dom, och kul att kolla på, men det är alltid så synd om nån som sitter bredvid. Alltid nåns pappa som blir ledsen. Å då blir ja lite tårögd. ;( snyft...
nej.. men det är rätt absurt program!? 
Absurt...? Är det ett ord?
Jag skulle aaaaaaldrig kunna va med där. Jag har för mycket att dölja...  nä men...  jo...

Nu ska ja berätta om det fasansfulla avsnittet för nippe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback