Tälifån


Här sitter ja å ässsemäässar.

Har ni fått mitt nya nummer nu då?


Ja har köpt en ny fin tälifån. Vet inte va den heter... men det är en nokia...  
xpressmusic står det på den.. å den är lite svart å lite röd..


Ja hämtade ut den innan jobbet igår. Sen gick jag hem med den på kvällen, äända ner till ghettot utan att bli rånad.
Jag trodde det va kört när ja började närma mig hemmet. Jag hörde en bil åka saakta bakom mig. 
Men när den åkte förbi så såg ja att den åkte bredvid en cyklist. Som sällskap? Eller som Anders Eklund? I dont know. Förmodligen som sällskap i förebyggande syfte av eventuellt möte med en Anders Eklund....?


Jag är ledig idag. Å ingen nytta gör jag. (det rimmar)
Gick upp före 10 nångång. Gick en långpromenad med bilbo i värmen.
Kom hem, gjorde kaffe.... sen har ja bara suttit å knappat på telefonen å datorn.
Måste packa upp!! Det är egentligen inte mycket kvar nu.
MEn det är såna där tråkiga kartonger med massa tråkigt krafs å konstiga saker som jag inte vet vart ja ska göra av.
Booooring.

Sen måste jag leta på min tvättstuga oxå!?


Kollade på Leo igår. Den där Josef Fares filmen...  den va asbra. 
Ja kunde inte slita blicken från tv:n en sekund. Mycket bra, sorglig och grym. Jag hade ingen aning om vad den skulle handla om innan, för det står knappt nå på baksidan å jag har inte sett nån trailer. Så man visste inte vad som komma skulle. Bra gjord...  om nåt sånt skulle inträffa på riktigt  så skulle det kunna bli precis just sådär. Det va inte så överdrivet, eller underdrivet, eller orealistiskt. Det va verkligt.

ja just...


Nu ska ja fixa.... eller sola......   
ska iallafall börja me lite mer kaffe å en rök på ballen.


Här är den!!
image101
Hejrå.





Kommentarer
Postat av: Renée

Fan vilken nioce phone! Kan du ju ha musik i öronen när du går från Bosnientill jobbet. Wihii. :) Jag vette fan om jag kommer ner i maj. Alltså då, den åttonde. Jag skulle ju til Sthlm. Ska kolla boobsen. Kom dit :)

Postat av: Renée

Jag har inte fått ditt nya nr.. Pöss

2008-04-24 @ 20:13:58
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Mikee

hmm får se om du får 2 lika kommentarer nu.. vart nå krångel..
Jag har iallafall fått ditt nya nummer.
Sjyst tele . =) .

2008-04-24 @ 22:33:32
URL: http://magicmikee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback