Trött och hungrig.


T r ö t t  är jag. 
Skulle vara skönt å soooooova sig lite efter den långa arbetsdagen.
Men ja får ta det sen.
Sitter å väntar på att Målle ska dyka upp. 
Vi ska gå å äta.... typ pizza....(!!!) Ajjabajja. Jag får inte äta sånt.... men jag kommer inte kunna låta bli.
Min partyonsdag gjorde mig ur form känner jag..  efter det har ja syndat med glass å chips å sånt dumt.

Jaja, skitsamma. Så länge man håller sig inom rimliga gränser så...
Idag har ja bara ätit 2 riskakor å en nutrilett. Så jag kan få äta nå gott nu tycker ja.
  
Jag ser fram emot söndag. Då är jag leeedig (förmodligen).

Jag fick lite beröm på jobbet idag(!!). Kassan har stämt exakt det senaste tiden, och ja har jobbat bra.
Inte varje dag man får höra dä inte. Hur duktig ja än tycker att ja vart.

Maaalin, var ääär duu?? 


Va mycket siréner jag hört idag. Don´t like. Dä betyder ju oftast att nån har ont!

Nu ringde malin. Tjohoo! Ja ska gö mig klar å gå ut nu då..
Hejrå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback