Välbekanta söndagsaktiviteter


Godkväll.
Nu har jag precis missat parlamentet igen. :(

Fäst igår. 
Först va vi här..  kom väl några folkar. 
Nippe, Martin, Mattan, Moa, Basse å Kalle... tror ja....typ...

Sen bidde det hantis. 
Det finns nog groteska bildbevis någonstans på en internetsida nära dig.

Schebabhouse efteråt.
Efterfestsvelande, men det bidde hemgång för mig till slut ändå.

Idag är jag trött.
Min kropp har haft en vågrät position i sängen hela dagen lång.
Vågrät? Eller lodrät? Nej... vågrät....  
Förutom nån hundutgång å nåt toalettbesök å sådär.

Nu säger bilbo förtvivlat att han vill gå ut... så ja får väl masa mig upp en sväng då.

Hej.




Kommentarer
Postat av: Renée

Tänkte om du ville fåle till Österschund?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback