End of summer


Sista dagen på min 3 veckors-semester.
Vad har jag åstadkommit?

10 ljuva dar i Östersund.
Träffat massa roliga människor.
Jag har "åkt flygplan" för första och andra gången i mitt liv.
Jag har slösat en jäääla massa pengar.
Jga har varit full en hel del..
Jag har......fiskat...!?
Jag har äntligen städat.
Jag har sovit bort några dagar.
Jag har kollat på x antal filmer.


Jag har knappt varit i stugan på hela sommaren !?!
Whats up with that?!
Jag har inte badat utomhus, förutom ett par dar i jäjks pool.
Jag har inte ens doppat lilltån i en sjö!?
Jag har iiiingen aning om ifall vattnet har varit kallt eller varmt i sommar.
Jag har grillat ett par ggr bara.
Jag har inte suttit på café lattes uteservering å druckit kaffe.


Nästa helg är det Kolsvanatta.
That means the end of summer.
Nu finns det bara ett par kräftskivor kvar, sen är det höst.
Sen är det vinter...
How boring.


Men det är ju så det alltid har varit och alltid kommer att vara.
When am I gonna learn how to deal with it?!






Kommentarer
Postat av: Renée

Tycker att du har åstadkommit (stavning?) rätt mycket i sommar.



Hälsa kräftorna från mig och Mikee!:)



Den 29 aug e d rave. Skaru med? Campa en helg. :)



Pössss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback