illamående och grillfrossa

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.
Jag drömde att jag hånglade med en 60-70-årig skäggig sjöman...

Jag mår illa när jag tänker på det.

Ok, kan det låta bli att åska och regna ett tag nu. Jag ska snart gå till jobbet...
Om det regnar måste man ha paraply, men om det regnar OCH åskar så ska man absolut inte ha nåt paraply.


Jag och Carmen tränade stenhårt idag.
Cd nr 2. Bara ren jävla muskeltortyr.
När jag nästan var klar och skulle sträcka på armarna så skrek ja av smärta...!?


Igår va vi på grillfrossa på gillet. Jojje fyller snart 25, så vi överraskade henne lite.
Hon trodde att hon och Målle skulle gå och äta själva. Men när dom kom så satt vi där allihop å väntade.
Jag, Jäjk, Charlotte, Nippe, Per, Jennie och Linda. + ett bautapaket, och en flarra fiiin fiin whiskey.
Vi åt och vi drack. 
Blev lite lagom lurig så jag sov tungt och skönt i soffan hela natten. Annars brukar jag vakna titt som tätt.


jaha... då kanske man ska börja göra sig ready for work då.
Ska börja lite tidigare idag.
Som om inte timmarna går nog saaaaktaa ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback