Regn, regn och lite åska.

Riktigt skönt me regn tycker ja.

Man kan göra saker utan att smälta bort och få värmeslag.
Idag har ja städat massa.
Tillåmä polerat soffan med sköljmedel. Så nu är den glansig och luktar inte så mycket brandrök...!
Har fönstrena öppna och vädrar. 
Svalt å skönt å mörkt ute.
Me like!

(men det behöver ju kanske inte regna hela veckan.....kanske..)

Lyssnar på Eddie Vedder.
Va ju tvungen att ladda ner albumet efter att ha sett "Into the wild" inatt.
Grymt bra film.  Bra att kolla på om man vill storstäda tårkanalerna?!
Så jäla många ggr ja har haft extrem lust att sälja alla möbler och göra mig av med lägenheten, köpa en husvagn å flytta ut i skogen nånstans å bo ett tag. Utan mycket alls! Det spelar ju ingen roll hur många ggr jag har flyttat, eller vart. Jag vill ändå ha nå annat efter ett tag. Blir aldrig nöjd. Men det är väl inte själva boendet som är the big issue.


Har precis ätit halvstekt kött, ris å svampsås.
Det smakade.
Nu ska ja nog kolla på nån film.
Jag och Piratebay har precis börjat bekanta oss med varann.


På återséende.






Kommentarer
Postat av: Renée

Jag har åxå städat en himla massa. Både igår och idag. Gosh! Det behövdes. Nu kan du komma hit igen =o)



Åååh, har du sett Into the wild nu? Så bra! Alla som ser den vill flytta ut i skogen :P



Saknar dig, kom snart tillbaka!

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback