Skapa grepp

Get a grip on myself!!

Idag fick jag lite ångest över min lägenhet som börjat förfalla lite, och Mig Själv som förfallit mycket.
Så idag började mitt "get a grip-liv". 
Det inkluderar daglig diskning, oftare dammsugning, långpromenader, minskat matintag, carmen elektra och grönt te bland annat.

Ja... carmen elektras strip-aerobic ja...... 

Den enda träningen jag provat på som jag mått psykiskt dåligt efteråt. :-O
Nä..men... det va ju lite självförnedrande att stå å göra likadant som vältränade strippor, med min blekfeta, osmidiga, orytmiska kropp och nalle puh-shorts...! Ehh... 
Har aldrig känt mig fetare än ja gjorde efteråt!
Jag skämdes fast ingen va hemma. Tänkte "hoppas det inte finns spöken här, för då har dom jääligt roligt nu..."

Men det är humor. Jag bjuder på den.
Jag ska fortsätta and Give it a try. Jag kommer ju aaaaldrig kunna se ut som henne eller ens göra ett eeeendaste move rätt, men huvudsaken är ju att jag rör på fläsket


Förresten mitt Get-a-grip-liv kommer att hålla i sig max 2 veckor, som alla andra gånger jag påbörjar nåt nyttigt...


This is how she looks...                                                      
 And this is how I feel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback