stinky day

Ajj, jag har ont i tummen efter allt zappande!!
What is it?? Världens sämsta tv-programs-dag ?


I went for a walk with bilbo för nån timme sen.
Kände nåt som stack i näsan redan i trappuppgången...
klev utanför dörren och började gå, å fyfaaaan va nånting stank!!!
Ja gick å gick, det stank å det stank. Tills jag började komma e bra bit ifrån "lill-bosnia".

Jag vet inte om det luktade surströmming eller ..... grillad människa!?!?

Med tanke på var ja bor så känns det sistnämnda mest troligt... ?!

Varför skulle folk äta surströmming härnere, tio på kvällen, så att det stinker inom en kilometers radie typ?
Varför skulle folk äta surströmming överhuvudtaget?

men varför skulle folk grilla folk för ... ?

Äh.



Snart är min tid som RIX-bitch över...
Det har vart skoj, å icke-skoj.
Mest skoj.
Lite vemodigt känns det.

men men...


Härråå rå.


Kommentarer
Postat av: A

Har du fått nytt jobb? Eller ska du bara sluta?

2008-08-20 @ 10:27:40
Postat av: H

Dom ska sälja. Så då passar jag oxå på att sluta. Det sker nog i december nångång.

2008-08-20 @ 16:58:26
Postat av: A

Dom är så jävla veliga. Skönt att det är över snart.

2008-08-28 @ 00:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback