Vax-and-Tila-torture.

Fredagkväll med Tila Tequila.
Guuhh!
Det finns inget bra på tv längre...


Har nyss torterat mig med en burk vax och några remsor.
En timme med skrik och slit.

F* F*n va ont det gör!!!!!!!!

Till slut blev ja fan förbannad på mig själv. 
Man blir ju arg när nån torterar en ju.
Oavsett vem det är...

Jag blev arg på Mig. 
Som om Jag och Mig är 2 olika personer?
Jag är Jag, och Mig är den dryga fan som får för sig att Jag ska vaxas?



Jahaa, sen då..?
Jäjk kom förbi efter jobbet.
Sen va vi på kalas hos Pia å Lasse.
P fyllde för ett tag sen, och L-E idag.
Dom fick ett svart köksbord av oss.
Och en duk.
Vi fick tårta och mat från Gorren.



Imåra ska jag och Moa bli odrägligt fulla!

Hej.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback