Arbetslös dag 1

Jag skrev nyss ett långt tråkigt inlägg om min första arbetslöshetsdag.
Men vem fan orkar läsa? Inte ens jag själv.
Så jag gör ett nytt.

Kortfattat.
Skrev in mig på AF idag.
Samtidigt ringde R och frågade om jag kunde jobba ikväll.
Ba Allo?! 
Låt mig få va arbetslös min första arbetslösa dag lixom?!
Nya ägaren klarar sig inte själv. Men hur ska han klara sig i morgon å nästa å nästa dag då?
Igår fick jag ju höra att jag inte behövdes förrän närmare jul kanske.

Värsta Deja Vu dagen det är idag.
Jag drömde nåt inatt, och hela tiden får jag deja vu känslor från det?!
Men dom går över så snabbt att jag inte minns va det va sen.
Ja jävlar...


Idag lagade jag i ordning massa köttfärs.
Gjorde stora köttbullar i tomatsås med spagetti.
(Sååå jääälaa gott!!!)
Å så gjorde jag några hamburgare till nån annan dag.


Har fått typ 20 dejavukänslor medan ja skrivit det här inlägget.
Å jag får en varje gång jag läser meningen om vad jag lagade för mat idag.

Why?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback