Lesbians and latex


Jag har precis klippt Nippe.
Han gick från "Rough bushman" till "Lesbian chick" på 2 timmar.

I morron är det nyårsafton.
Idag blev jag sjuk.
Ont i halsen, snorig, ont i huvet, trött...
Har jag feber imorrn så äre kört.
Da får icke ske!!!!!
Okej?!

Jag har ju för f'n köpt latexbrallor jag ska ha på mig!!

Like it, like it a lot.

Helst skulle jag vilja lägga upp en bild på nippe med sin nya frisyr, iklädd mina latexbrallor.
Men då spricker dom kanske och det vore skandal.
Dom e köpta på barnavdelningen. 
Det var det enda exemplaret dom hade kvar i hela världen. (läs: köping/arboga)

Förresten så har jag efter en hel dags klädprovning i upplysta provhytter kommit fram till att jag är FFFF.
För Fet För ett Fuck!

HAPPY NJU YEAH!
Eller som man säger på danska(?)
Gah Nu Åeh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback