dan före dopparedagen


Inte fan kan man väl sitta på toaletten och dricka kaffe samtidigt som man skiter?!?
Därinne ska det endast komma UT saker!!

Jag nämner inga namn, pga privatlivsekretess.
Alla(?) vet ju ändå att det är nippe jag menar...?!

Jag tackade nej till 1 miljon kr igår.
Fick ett infall och köpte en trisslott.
kiosktanten: "Ska du ha ett speciellt nr eller ska jag bara dra en ur lådan?"
Jag: "eeeh, eeeh, ta vilken som helst, jag vet inte."
Sen betalade jag och skulle gå. Med en gnagande känsla inombords.
jag borde ta nr 24.. eller 23...
Jag: "Jag vill byta? Ta nr 22."

Nitlott!

Men jag lovar att det var vinst på den jag bytte bort.
Eller på 23:an, eller 24:an.
Fan, va nära jag va!!

Oj, nu öppnade jag ett brev från vägverket.
Har fått tider till prov och uppkörning!!!!
Det blir på samma dag!!!
Om ca en månad.
Big day.
*svälj*

Kanske ska börja bläddra i boken då.

Rölö ikväll. Minijulafton med bingolotto.
Synd att Gunde inte fortfarande är värd.
MWhaha!!




Kommentarer
Postat av: Renée

WAH! Om en månad? Wohooo!!! Då kan du bila upp hit snart. Saknar dig nåt så djävulskt! God jul! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback