Today

Ska dom byta namn på Globen?
Why?


Jag har varit vaken länge idag, men ändå inte uträttat några stordåd.
Har iallafall dammsugit å skurat golvet.. å diskat.
Spelat en del poker, för idag har det gått ganska bra.

Nu är jag Hungrig å vill laga lasagne.
Men först måste ingredienserna komma hem från affären.
Jag ska göra min allra första Lasagne. 
Är det inte spännande så säg...?

Sen ska jag nog baka bullar med saffran å mandelmassa.
Jag har en halvdrucken gammal vinflarra i skåpet.
Det är ju ca 5 ggr roligare å baka om man dricker rödvin...



JOO, jag har visst uträttat stordåd idag!!
Jag rensade och gjorde rent skafferiet och kylskåpet ju!!
Förrrr faaan!

Dä ä mycke snö nu.
Jag får dåligt samvete för att jag inte är ute å rullar en snögubbe eller nåt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback