Godmorgon

Titta vem som är vaken såhär tidigt.

Jag fick inte sova längre för Bilbo.
Han ville ut vid 06:30 å slira i snön.
Ja, för det var faktiskt fullt med snö när jag kom ut!
Det var väl på tiden!?

Nu kokar jag ägg och brygger kaffe.
Ska göra en äggmacka, kolla vidare på the voice och spela bort (?) mer pengar.

Jag hade en riktigt obehaglig mardröm innan jag vaknade.
Jag var på en färja (i vanlig ordning), och såg Christine Schürrer(!?).
Men ingen trodde på mig för hon ska ju sitta inne.
Å sen sprang jag runt å hade allmän panik, och försökte få hjälp
av 2 präster. Men dom sa att det var typ kört för min del. 
Jag kunde kanske få hjälp i mitt nästa liv. 
Å så tafsade en av prästerna på mig.

Den drömmen vill jag inte ens försöka tolka.

Annars då?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback