<3<3<3



Idag är det alla hjärtans dag. <3

Jag har nyss kommit hem från jobbet...  sitter å dricker te och äter en sesamkaka. 
Om en halvtimme ska jag å rejne gå å träna. 

Sen kommer nippe. Vi ska väl äta nåt... å kolla på film... kanske...  typ som vanligt då.


Igår va jag på återbesök hos doktorn. baby was gone and no sickness downstairs. 
3 veckor har gått.
Bra. Då äre bara å sätta igång å pollinera igen då. 
Nääeedå.
Avhållsamhet råååxx!!? 
Faktiskt.

jahaa...
Katten dricker vatten ur allt utom vattenskålen...   konstigt att hon spyr här å där då å då... not.



Vad har jag mer att tillägga? Inget alls.
På lördag ska jag dricka vin äntligen, och det ska bli gott.
Hejdå .... och Happy valentines day.


image62
Förresten... varför ritar man hjärtan som man gör? <3  dom är ju inte formade ett jäla dugg som ett riktigt hjärta?
Vem kom på´t ?
Ett hjärta är ju en osymmetrisk klump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback