Alkistorsdag

Igår hade vi en sån där menlös fyllekväll/natt... när det är torsdag, allt är stängt, ingen festar förutom alkisarna, och man dricker på tok för mycket, och är vaken på tok för länge.

Idag är jag sliten.
Med all rätt.

Trodde faktiskt jag skulle spy i morse... but I didn´t.
Jäjk har varit här å hälsat på idag. Hon hade me sej nybakta mazariner. 

Idag är det plastparty hos Rejne. Hur ska dä gå? ekonomiskt och alkoholiskt...
Jag ska jobba i morgon, så jag måste försöka hålla mig i skinnet.
Synd att jag är så okontrollerbar då...


Imorgon äre rootvälta på konrad i Westaråås. 
Ja... å va ska ja göra åt det då?  Det visar sig i morgon....

Vi ska åka båt från malmön till sydafrika nån dag.

Å aldrig mer ska ja kasta pärlor åt svin.

Nu ska ja sova.


image64

ps: Igelkottar dricker mjölk, men dom får diarré. Ds.

Ps igen: Jag har aldrig sett igelkottsavföring. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback