Betald motion


En mycket givande promenad har jag varit ute på nyss. Både hälsosam och ekonomisk.
45 min i isande kyla. (Jag trodde det var varmt ute... för solen sken ju.)
 Det gör inget att mina ben blev isbitar, för jag hittade en hundring! Wiiha!

Det är pinsamt att plocka upp saker från marken när man ä ute å går... man känner sig tattig, och det känns som alla tittar på en. Men va ska man göra? Gå förbi en hundralapp som bara ligger där och skräpar?
Neee.

Fest hos grannen idag igen verkar det som. Då kan ja förebereda mig för ett trött dag på jobbet i morron då.
Jag va så nära att köpa öronproppar på apoteket häromdan... varför gjorde ja inte det?

Jag fick TVÅ hemmets journaltidningar idag. (skriver jag för att förstärka min griniga pensionärs-image.)

jaa...haa...

Jag brukar gå förbi nygård på mina promenader, för att göra mig hemmastadd i omgivningarna...
Men ja känner mig ju ganska hemma där redan. Alla bodde ju där förut.... i huset breve och bakom... och framför....och överallt....? Bilbo känner oxå igen sig. Han ville in i huset breve mitt blivande å hälsa på. Där har han ju varit flera ggr hos jäjk, Rickard & Therese och Per... 




Ja... nu ska ja väl försöka få igång min pokersida som verkar ha muppat ur helt...

Pajj.



Kommentarer
Postat av: Jessica

vad med och tävla om en ny design på din blogg :)Antigen om
du har egna önskemål, eller den design jag har lagt upp i inlägget. http://jyees89.blogg.se/1203088644_tvling.html

Postat av: Världens bästa Renée

Tjohoo! Tja världens bästa Häläna. Yes, party imörrn!
Jag ringde förut för att tvinga med dig å bilbo till nygård,men d klarade ni tydligen rätt bra själv. :)
sen har jag ringt nu ikväll för jag tänkte höra om du ville ut å vandra? Hmm, ringer kanske en futtig signal igen snart då.. Baj

2008-02-15 @ 21:06:29
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Reine

Å lyllo dig som hittade en hunka!!!

2008-02-15 @ 21:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback