blah


Bluffen, ska jag titta på nu...

känner mig ringrostig.
Säkert jobbets fel. Luften känns inge bra där...

Ont i nacken har jag. Kan inte riktigt röra på huvet.
Helgens fel. Det va sånt drag.
Alltså drag som i: ös. Inte drag som i : Ett öppet fönster.

Fan, jag vet inte om jag ska tycka Richard Gere är snygg eller inte längre.

jooo... varför skrev jag sådär för?? Han är så sexig så man smälter ser jag nu.
Eller...? jo.
Äh.


Tröööött i mina ögon. 

Jag har inte hängt me nånting i filmen... måste nog ta den från början.
Varför tog ja inte en spännande eller skiiiiitbra film för? Jag vill verkligen se nån riiiktigt bra.

Hänt nå roligt på jobbet idag?
Nej... 

 
Bluffen, ska jag titta på nu.... från början.

image77image78



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback