Ekonomisk optimism...


Den här månaden fattas det bara 700-800 till räkningarna.
Det är en bra månad.....(!?)

Vi drack igår... jag rejne å mikee. Va på lunkans först och åt... sen hem till R&M och drack öl och hoppade å stampade å klappade oss i genom en hel moraträsk dvd.... bland annat.

Imorse vaknade jag vid 8-tiden uttorkad.
Va tvungen att göra ett besök på rix. Hämtade 4 33 cl drickor och 2 calippon...

Sen sov jag till 2. Då kom jäjk å hälsade på.
Vi drack kaffe, åt OK-mackor, gick å köpte presenter åt Nova å hämtade kartonger på rix.
Hon åkte hem för en stund sen.

Å nu måste ja stooooorstäda, för imorrn kommer dom å tittar på lägenheten.

image80








Kommentarer
Postat av: din renée

Where Does The Good Go? Lyrics
Artist(Band):Tegan & Sara Review The Song (32) Print the Lyrics


>> Download "Tegan & Sara" Music > Complimentary "Where Does The Good Go?" Ringtone

Postat av: Rain

:)

Tatto:
"Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen

:)

2008-03-03 @ 23:41:02
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Guess who :)

"Verae amicitiae sempiternae sunt" - Sann vänskap är evig

2008-03-04 @ 23:32:57
Postat av: AGAIN!

"Vide quam mihi persuaserim te me esse alterum" - Se här, hur övertygad jag är att du är mitt andra jag

"Manu propria" - På egen hand

"Ergo bibamus" - Låt oss alltså dricka :):)

"Auri sacra fames" - Den förbannade hungern efter guld

jaoo, nu e jag klar. :)ciao

2008-03-04 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback