Irritation på hög nivå


Är man alkis så kan man väl festa varje helg, fredag-lördag om man vill...
men om man ska festa i samma lägenhet vecka ut och vecka in så kan man väl tänka på grannarna liiiiiite ibland?
Låt mig få en jävla helg utan att somna till det där jävla dunket och skriket och vrålet?!!
Alla som är däruppe måste väl ha ett hem? Varför inte vara hemma hos nån annan ibland??

Varför sitter man å vrålar och tjoar rakt ut genom fönstret med jämna mellanrum? Måste dom höras över hela stan oxå?
Jag kan inte ha fönstret öppet som jag brukar när ja sover för å få in lite frisk luft. 
Varför ska jag behöva höra deras jävla skitmusik hela nätterna varje helg?

Fyfan va irriterande det är. Skaffa ett liv! Patetiska människor.

Man kan tro att en 15 åring flyttat in där, i sin första lägenhet.... men så är icke fallet. "15 åringen" är dubbelt så gammal...

Äre ingen annan jävla granne som stör sig?? eller är det bara jag, som bor rakt under?
Hoppas jag får flytta jävligt snart. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback