Kaffe & Kloakvatten


Idag är det måndag.
Solen har skinit massor idag.

Ja, rejne å mikee var på Klingas ett par timmar och pimplade kaffe och pratade engelska...
Mycket trevligt.
Där bestämde vi oss för att börja träna.
Så jag å rejne va nyss och pumpade muskler. Ojojoj va vi kämpade. Träningsvärk imorgon, ja.
Nu sitter jag och dricker kloakvatten och tittar på American idol.
Mitt kloakvatten är en detoxkur som jag började idag. Det smakar russin och är brunt som... ja.. kloakvatten. En liter sånt ska jag dricka om dagen i 20 dagar. Sen är jag clean inuti!?


På onsdag kommer nån å ska kolla på lägenheten. Vill han ha den så kanske jag flyttar i början av mars...?!
Då blir jag nygårdsbo?!  Jag vet inte vad ja ska tycka om det riktigt....  

Go kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback