Kockråtta


Råttatouille....


Nu vill ja flytta till västerås å börja jobba på bauhaus.

men egentligen inte....

Nånting vill jag.

Jag vill inte stå still å stampa bara. 
Bo i den här hopplösa staden resten av livet?

Bara nöja mig med det som finns. 
Vara glad att jag har ett jobb, och stanna kvar tills jag blir färdiganvänd och dumpad, efter deras villkor?
Klart att jag är glad över att ha ett jobb. Det där jobbet ä väl bland det bästa som hänt.
Men eftersom jag inte har nån direkt framtid där så varför inte söka en massa annat och se om nån nappar?
Ska söka jobb i andra städer oxå. 
Om jag till slut får en möjlighet att börja på nåt bra jobb på nåt bra ställe, så vore det ju inte helt fel.

Just det.

Ja änte bitter.    (bara lite)


Mitt dygn är totalomvänt.
Inatt somnade ja efter 4 nångång...  å ja sov till 20 i 2 på dan.... gooosh.. ja missade tillåmä våra bästa år.
å  imorgon ska jag helt plötsligt upp kl halv 10-10...


Idag har ja varit å fikat med rejne.
Vem ska ja fika me sen?? *suckar djupt*

Ja ska inte fika sen förresten.... ja ska bara sitta å uggla nere på nygård.
Kanske gå ut på gräsmattan å grilla en gris då och då.


Råttatouille va det ja....
image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback