Neighborhood

Ja köpte hårspray å glansspray igår oxå...kom ja på. Så ja va tvungen att tillägga det. Rätt ska va rätt!


Idag är det flördag.
Jag jobbade till 5. Sen va jag å Bilbo ut på en långpromenad. Sen lagade ja mat, åt maten....
Nu dricker jag grönt te och äter bulle. Jag fick en påse hembakade bullar av Rani idag som 
Mamma Chukro skickat med.
Hur snällt som helst. Jättegoda va dom oxå.


Vikken dryg natt jag hade inatt.
Fullt ös medvetslös hos grannen....
Det gick bra först... då spelade dom rätt lugna låtar i hyfsad volym så det gick å somna ändå.
MEN halv 4 imorse.... då jävlar i h-vete blev det röj...!? Det lät som att jag själv hade en stereo igång på maxvolym i rummet. Fan va förbannad ja blev. HAde nästan nyss somnat... å så skulle ja ju upp å jobba.
Skrev ett meddelande till en som ja trodde kunde vara där.... och några låtar senare sänkte dom äntligen.
Goosh... Förstår inte riktigt hur man kan komma på tanken å spela sådär högt och länge halv 4 på morgonen?!?
Om man vill spela riktigt jävla högt så får man väl åtminstone göra det tidigare. Fram till 12-1 eller nå.... sen kan man gå på krogen så det blir tyst... sen går man hem å lägger säj!!! Därmed basta!
Kanske låter som en gammal surkärring, men vafan lite får man väl fan tänka efter?


Det suger lite i min alkoholtarm faktiskt...
Men nyktert blir det... för imorron ska ja jobba heeeldag ju.

Kan det ta å bli nästa helg snart?!

Okej, thats it for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback