Nygårdsbo


Nu är det klart. Mina orosmoment är lagda på hyllan ett tag.
Jag har bestämt vart jag ska bo(!!!), och jag har betalat alla mina räkningar, plus skaffat ny internetdosa...


image35


Detta blir mitt nya hem... sagt med blandade känslor.
Hatar området. Men jag kommer bo längst ut på kanten åtminstone.
Lägenheten är jättefin och fräsch!! Ganska nyrenoverad å så....  och den ligger på första våningen. (me like).
Det är en 3:a på 89 kvadrat med balkong å grejer.... kommer kosta kanske 2600:- (ungdomsrabatt)

Nu bor jag i en 1:a på 48 kvadrat utan balkong för 3600:-

Dä håller ju inte förstååru väl!!?

KOllade först på en annan lägenhet i samma hus..... den va skiiiiiiitskabbig!!!! Sönderslagen å ful och gammal och äcklig. OCh eftersom jag ska bo med ungdomsrabatt så gör dom inte ett skit åt den.
Vikken tur att jag får en nyrenoverad då då. TjoHo!


Igår blev jag bjuden på middag hos Rejne å Mikee. Texmexgryta. Det va jättegooott!
Jag ska bjuda tillbaka någon dag. Jag fick ju tillåmä pengar ÖVER efter alla räkningar. Känner mig rik igen.... fast jag inte borde. Jag har ingen realistisk uppfattning om pengars värde....  inom just det området: ekonomi; så är jag optimist till 200% 
Nu ska jag ringa och säga upp lite prenumerationer tror jag.

Hejråå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback