Panikpank


Två dagar tillbringade i sängen.
 I stort sett...
Fast idag har jag iallafall gjort liiite nytta. Har städat lite och diskat massor..å bytt sängkläder...

I fredags hade Renée å Mikee inflyttningsfest i deras nya asmysiga lägenhet. 
Dä va skoj dä. Jag måste blivit rätt så full, för jag har en del minnesluckor...
Ja hade ett blåmärke på varje fot. Helt runda, på ovansidan på fötterna.. på precis samma ställe... why?

USch.. jag är äckligt pank nu.
Förstår inte hur det är möjligt. 
Vi håller på å lägger om lönen... så den här månaden ska ja egentligen inte få nå pengar alls... Thats why!?

Sammanlagt så kommer ja bli tvungen att låna 10 000....så ja kan betala alla jäla räkningar.
oj...  

Hur kan ja ha så mycke räkningar? Sanslöst...

Ja tänker iaf flytta nu. Har sagt upp lägenheten och letar för fullt efter en ny, men det finns ingen billig lägenhet i den här äckliga lilla skitstaden. Isåfall får ja bo i en 1:a på 30 kvadrat längstbortistan eller nåt... men det går inte med bilbo å katterna.
SÅ mitt enda val är att flytta till kolsva! Wiiee va kul.... NOT!
Hemskt, tragiskt, katastrof..... men ja får en stor fin tvåa för 1800....
Ja får åka buss varje dag... och jag kommer få panik av å bo där....isolerad från civilisationen.....
Jag mår illa av bara tanken....  
MEN, Det är bara å flytta å se glad ut.

Urk.

... nu vill ja tröstäta choklad......
HejSvej


  
:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får inte flytta till kolsva!

2008-02-03 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback