party party

Bakis... trött... mörbultad.
Har lite ångest över att jag blev så himla full igår. Jag tyckte ja hade koll... men när ja vaknade upp idag med sviktande minne och x antal mystiska blåmärken så förstår ja att så va icke fallet.

Roligt va det iallafall.

Jobbade till 2 halv 3 igår. Skönt. Sen va jag å reine ute på en promenix.
Å så kom Kalle å hans vilde och hälsade på. Ett riktigt energiknippe den där lilla Dogge.
Söt som socker är han.

Sen gick vi å köpte hamburgare utan pengar i en stängd kiosk. Dä va en riktigt snäll gubbe som jobbade där.
Jag måste gå ner och betala imorron...

Å seeen vare melodifestivalen med rejne och ett par flaskor vin. Kalle joinade senare.
Gick till hantis. Jag kom inte in....för ja va för full.... ähum.... 
Så vi gick till lunkans iställe...
Sen hem till reine å mikee igen, däckade, gick hem idag vid 10. 

Å nu ska ja nog dricka lite kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback