shopidop


Idag kom först Jäjk å hälsade på. Sen åkte hon till jobbet.
Sen kom Rejne å Mikee en sväng. å seeen kom malin... vi gick på stan å shoppade lite smått å gott.

ja köpte grönt te, rött te, en tekula formad som ett hjärta, vitlökskrydda, het paprikakrydda, en "ingen reklam tack" skylt, en tröja, en detox-kur, örtsalt, 2 små brun/vitrandiga handdukar, en stor brun/vitrandig handduk, en brun löpare med pärlor, randiga duntofflor me dragsko, en stor svart vax/gummiduk(?)... And thats it I think.

           


Nu sitter jag å dricker mitt röda te och har lite små ångest över mitt handlande. Jag borde inte slösat sådär...
Men det är ju bra saker ja köpt. Å alla handdukar å dukar å tofflor å skit köpte ja på Hemtex, å där va 50-70% rea på grejerna. Billigt!!


Igår vann jag 1500:- på poker...  det va väl därför jag brusade iväg lite i mitt handlande idag. Annars hade jag hållt hårdare i mina små pengar.

Kommentarer
Postat av: reneeeeeeeeee

oj vad du har schschschhhhhhh-o-o-oppat! trevligt. saknar att shoppa :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback