SupaDupa-Duon


Här har jag legat å tyckt synd om mig själv sen ja kom hem från jobbet.
Min kära Rejne ska fara hem till norrland. Och dä tycker ja inte om alls! 
Jag kan inte ens tänka mig hur det kommer bli...
Mellansveriges klockrenaste duo ska splittras. 
:(

Men nu när ja kollat klart på den här filmen så får ja ju faktiskt rycka upp mig lite känner ja.
"A mighty heart" tror jag den heter. 
Mina problem känns ganska minimala jämfört med hennes i filmen. (det är en sann historia.....ska noteras.) 
Och sen finns det ju miljarder med lidande människor som inte kan göra nånting åt sina situationer.... men jag kan faktiskt bara sätta mig på tåget eller flyget till Norrland så löser sig mina problem, för ett tag. 
Men ändåååå. Sin bättre hälft vill man ju ha i närheten. Inte 60 mil ifrån sig.
Det ordnar sig nog. 
Man får väl se till att det ordnar sig..


Life is hard. Det är ingen nyhet.
Det mesta går att fixa. Och det som är ofixbart är ofixbart.
Thats it, Så är det bara.

Hmm.. å så ska ja bara försöka övertyga mig själv oxå?!


image75










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback