abortering


Idag har jag aborterat.

Malin picked me up vid 8. Vi for till lasarettet. Jag kom på att jag är pank och kunde inte betala 300 som ja skulle. Fick en faktura istället. Sen fick vi ett rum med draperi, en säng, 2 fåtöljer å ett bord, en skrålande radio och en egen toalett längre bort i korridoren. 
Jag svalde 2 panodil å 2 starkare piller, och stoppade upp 4 st....där...du vet...
Sen la ja mig ner i sängen. Malin byggde en säng av fåtöljerna. 
Efter en stund kände jag mig lite konstig i ansiktet...  pillrena började väl verka. SÅ somnade vi nån timme.
När vi vaknade gick ja på toa, och FLOFF sa det bara...  10 liter blod å en 20 kilos klump kom ut. (överdriver bara lite.)
Sen öste det bara på. Var tionde minut typ gick ja på toa å fick samma överraskning varje gång.
Ja sov lite till, vi fikade lite.. ja fick 3 piller till... å sen åkte vi hem vid 1.

Nu är det inte fullt ös i magen längre. Jag har inte ätit några piller men jag har inte speciellt ont. Och det blöder inte lika mycket.

Så now its done!


Sen har ja mest bara sovit..... men nu på kvällen fick ja tokryck å började diska å städa toaletten. Ja låg på knä å skrubbade golvet för hand... tvättade handfatet, toan... osv. Bytte sängkläder oxå...

vet inte vad som flög i mig.

Vem plingade på min dörr i dag?
Jag låg å sov... så plingade det en gång....  efter en stund orkade ja masa mig upp, men då var det ingen där.
Knasigt.

Duscha nu då. Okej, baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback