bantartävling å filéfrossa


Idag startade jag och Veronica en tävling.
Den 15 april ska vi ha nåt vikterna 52 och 53 kg.
Jag ska gå ner 5 KILO !!!!! För idag ställde jag mig på vågen för första gången på väldigt länge och upptäcker att jag väger för i helvete 58 KILO !!!
Veronica däremot ska bara gå ner 2 och 1/2 typ.
Varje dag ska vi lägga undan en femma var. Den som vinner får alla pengarna. Om båda vinner så får vi tebax det vi lagt undan. Bra va?!

Oj... men jobbigt blir det. 

Jag va nyss ut å gick med bilbo. Jag ville gå längre men det ville inte han. Han tvärstannade och ville gå tillbaka efter ett tag. Han ä inte så vältränad han heller... å så äre blött ute å det gillar han inte...

Nu kokar jag lins och spenatsoppa....
ja... och i morron ska ja på filéfrossa.... (!!!)

Men thats it. Sen blire inge mer sånt.

Idag va ja rejne mikee å liktorn och drack latte som ja skrev igår.
Sen va vi på bibblanen sväng..................
Å så köpte vi varsin tutthållare på lindex. 5 kr st. 
Å så har jäjk vart här...

Håller på å tvättar nu oxå....  

hmm.. ja så äre... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback