desperata klubben

Vad står det i min panna?

"Alla desperata stalkers med psykiska problem, kolla hit!" ?

Jag överdrev bara lite. Jag har egentligen bara 1 stalker (tror ja).. och han har lugnat ner sig nu. 

Men vad är det som gör att vissa av det manliga släktet är så dåliga på att uppfatta saker, och kroppspåk?

Om du har försökt stöta på mig ett par gånger utan lycka, så är det inte för att jag spelar svårfångad.
Jag är inte ett dugg svårflirtad, utan ganska så lättfotad faktiskt. (DOCK inte desperat.)
Så har du inte fått nåt gensvar så är det för att jag INTE vill ha dig.
OCh vill jag inte ha dig nu, så vill jag inte ha dig sen heller. Hur mycket du än tjatar, och försöker.

Många förstår ju sånt efter att ha blivit dissade några gånger... men en del fattar inte. Som min stalker ja hade förut.
Jag sa bokstavligen till honom säkert 15 ggr att jag inte va ett dugg intresserad och jag ville inte ha han.
 Men han trodde ändå seriöst att han kunde tjata tills han övertalat mig ?
Vad är det för fel då?

Jaja, nu ska ja bli full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback