diverse skador

Du anar inte va ja har städat idag...  
Fan va det behövdes!

Fan va skönt det är nu när det är näst intill klart.... 

Å fan va ont i ryggen jag har...
Min juldagsskada härjar igen. Har gjort det i flera dagar nu...


Jag skadade mitt finger idag. FAn va arg jag blev. 
Jag har ingen hammare... så ja försökte me våld skruva upp en grej på väggen........slant, och högg mig i fingret.
Fan va irriterande !

Nu håller ja på å steker potatis. Varför vet jag inte, för jag har aldrig lyckats steka rå potatis så att den blivit färdig nångång. Hur gör folk? 
NU är den rå och lite bränd...
Tänkte göra hemmagjord pyttipanna... men... ja...

happ... no what?

ska väl steka vidare då...

Peace Out
//Stekarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback