heldag på jobbet


Idag har ja jobbat heeeeela dagen lång...
från kvart i elva på morronen till 10 på kvällen.

Det gick bra, men va lite segt dom sista 5-6 timmarna typ....
Ont i tassarna fick jag. Rejält.
Kollade på Planet terror (goosh) Fantastic four (hmm) och THis is England (JOvars).


Va har ja annars att skriva då?

Jag är pank. Fattas några lakan till räkningarna. Wihoo!?

Går i flyttartankar... ibland tycker ja att det är en bra idé... och ibland katastrof!



Ligger utslagen och tittar på film. Kärlek på menyn.
Ska öppna imorgon. Sen är jag ledig fre-lör hoppas jag.
då ska ja sooova läänge. Och så måste ja storstäda, handla, tvätta å allt sånt därnt.

Okej. good night.



Kommentarer
Postat av: Rajen

http://www.blocket.se/vi/13914501.htm?ca=9_s

2008-02-03 @ 19:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback