Inte utan min liktorn.

Jag har lite ont i huvet ja... bakom vänster öga... typ...

Kan inte byta kanal på tv:n.
Dosan strejkar.

Jag tog bort mitt liktornsplåster nyss. Då följde halva tån med. 

Rejne tycker inte om att jag har en liktorn.
OCh speciellt tycker hon inte om när jag pratar om den.

Men om du ska va kompis med mig måste du även bli kompis med min liktorn Renée.

Om man vill umgås med mig måste man umgås med min liktorn.
Om man vill bjuda mig på middag måste man bjuda min liktorn.
Om man vill gosa med mig måste man oxå gosa med min liktorn.
Om man vill spela golf med mig måste man spela golf med min liktorn.
Om man vill pussa mig måste man pussa min liktorn.
Om man vill ha sex med mig måste man ha sex med min liktorn.

 B o k s t a v l i g e n.

Nippe skulle inte slicka på min liktorn om han fick 500:-
Men han skulle göre för 10 000:-

Man kan tycka att namnet "Liktorn" låter äckligare än va den är. 
Men det är ju faktiskt död hud som växer utåt...och inåt... Så ett bättre beskrivande ord finns inte.

Jag tycker faktiskt inte om den så mycket som det kanske verkar. 
Faktum är att jag hatar den.
Den gör jätteont.
Men nu är den nästan borta... tillsammans med halva tån.
HI FIVE!

Clavus Durum: Hård liktorn med formen av ett häftstift, en hård yttre platta och ett stift som går rakt in i huden och finns vanligast på ovansidan, framkant eller under tårna och under foten. 

(min sitter under stortån)

Imorron ska jag och Renée och Liktorn gå och dricka café latte på waynes.
Köp 2 betala för 1. 

Ja försökte va ledig på lördag... men tji fick jag.
Vi ska fira malin då. Ut å äta, dricka oss fulla å gå på krogen. YeAh.

Jag tycker om den formen av aktiviteter...
äta mat och dricka alkohol... det är mina hobbies...hobbys... hobbyn..?

Hoppas nippe har med sig chips när han kommer.
För ja har dipp.
YeaH.

Okej, ba´baa



Kommentarer
Postat av: Renée så jävla klart, äcklad som få!

usch blä tvi fy faan vad äckligt. äckliga liktorn. ramla av och göm dig! visar du dig för mig så får du INTE glass. usch fy faan. blääää, blä blä blä. huvva! Jag vill umgås med helena, inte dig. ruttna bort nån gång!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback