Ja vet inte vad jag ska skriva för rubrik


Har nyss kommit hem från jobbet... varit ut med bilbo, stekt makaroner å champinjoner, ätit... dragit upp en makaron i näsan... tror ja..... 

Vikken seg kväll på jobbet... tiden har gått sakta.
Jag har tittat på Lords of dogtown och Brokeback mountain i Heath Ledgers ära...

Igårkväll skulle jag kolla klart på bristande bevis.. men ja somnade ifrån den.. igen. Idag ska jag göra ett nytt försök. Tredje gången gillt.
Det är inte så att filmen är så dålig att man somnar... men ja ä väl för trött helt enkelt.

Imorrn äre torsdag... 
På fredag är jag ledig antagligen... om ja inte ska fråga om jag kan jobba då i stället för lördag.
nä förresten...  eller fan vet ja......


Skulle du tycka det va obehagligt om någon RINGDE till dig och sa: "du SER lite trött ut..." ?

NÄhä.. nu ska ja rensa kattlådan å duscha mig lite.

hejdå.

                                 


    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback