må-illa-dagen


Idag va det en dryg dag...
Jag mådde asilla hela dagen... Det enda jag kunde göra va å ligga ner kändes det som.
Så jag låg... till 3-halv 4... då gick ja upp å gjorde soppa å fixade mig klar...mådde liiiite bättre,  sen la ja mig å sov igen... vaknade, gick upp... mådde illa igen. Urk.
Men dä va bara och gå ner å jobba å se glad ut. Det gick ganska bra dock. 
Kvällen gick ganska fort. Å vet du, jag hade MATLÅDA med mej idag. Min lins/spenat/vitlöks-soppa. Den e god. Men ser ut som en spya....  å ja va tvungen å äta den inne på kontoret för den STANK. Ja kunde inte avgöra om det luktade illa eller gott....

Nu har jag nyss kommit hem å varit ut me bilbo.
Väntar på att nippe ska komma. Vi ska kolla på film. Ja tog med Capote och Bob the butler eller nåt sånt ?!
Men han kommer inte än på nån timme.
Va ska jag göra tills dess? Duscha...?
neeeeeeee.... dä ork ja int.

Ja ska leka lite med bilbo. Han ligger breve å vinkar febrilt å gnäller efter uppmärksamhet.
heejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback