skit


Va ä det här för dag egentligen?

Jag kom hem från jobbet. Skulle slänga mig i sängen å knappa på datorn... men... en viss liten hund hade pissat i den!!!
Why?? 
Bara å slänga allt i tvätten. Ja bytte nyss sängkläder....  så jävla drygt.

Nu skulle ja sätta mig å kolla på film och äta en rostad macka. Efter första tuggan vrålar jag av smärta, och blodet forsar i min mun. Jag trodde jag hade bitit av mig halva tungan. 
Nej. Men inte långt ifrån...  ett stort hack blev det längst fram. Aj aj aj.

Jag är irriterad.


Nu tar ja å skriver lite till...
Tungan mår bättre, jag har bäddat nytt i sängen, jag har tittat klart på filmen.
Lookout hette den. Really good!

Nu ligger jag å lyssnar på HIM.
Gone with the sin - lav it.

Imorgon måste ja va klar kl 10. Ska springa hit å dit å fixa lite grejer innan jobbet.

Tired!

Snart ska ja kolla på Bristande bevis eller Isprinsessan. Får se va dä blir. Förmodligen kommer ja somna ifrån filmen ändå.

klart slut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback