sunday sunday


Igår vart ja full. 
Åkte till kolsva. Först till jäjk, Spelade Wii, hade bandyklubbsbalanseringstävling och drack lite. Sen gick vi till Johanna. Hon har flyttat hemifrån nu. Jättefin lägenhet.
Drack vin å käkade kex å ost...  gick ner på puben och mötte upp rejne å mikee.
Sen efterfest hos jäjk. Jag å rejne satt å sjöng karaoke några timmar. 
Det lät jättefint..... harkel host.

Idag va vi lite slitna. Pia å Lasse skjutsade hem oss. Vi drog en repa förbi makedonken. Hamburgarlukten fick det att vändas runt i magen på mig. Spydde på parkeringen när vi släppte av rejne å mikee.

Har legat i sängen hela dagen. Sovit, kollat på tv, sovit....
Har fått mejl om en lägenhet oxå som jag ska kolla på imorgon kl 2.
Mycket jag ska göra i morgon.

Först ska ja till den fasansfulla gynmottagningen och fläka ut mig. USCH!
Sen ska jag till Liwi, ringa om några lägenheter, titta på minst en, och sen jobba från kl 4. 


Nå mer å skriva? nee..... jo... i fredags va ja hos malin (som oxå flyttat nu) och käkade asgod mat, kollade på lets dance å en film. Det va trevligt. Jättenajs lägenhet!

Thats it for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback