vårfåglar å rysare


Jag hör en vårfågel... ute nu.... mitt i vintern... mitt i natten...
Hörde den häromnatten oxå. 
Det känns helt sjukt... det passar inte in lixom....
Det kvittrar som fan. Det låter som på sommaren när solen har gått upp typ... å alla fåglar vaknar å låter sådär...
Fåglar kvittrar väl inte på nätterna sådär heller....på vintern....?!

jaaha....

Idag har jag jobbat, å sen soovit... 
sen kom nippe in å vi har kollat på the messengers. Den va inte så ruggig som jag trodde.
en aning överdriven kan man säga... En salig blandning av fåglarna, the grudge, poltergeist, american haunting å allt möjligt....på en gång?

Men i morse kollade ja på en bra film på jobbet. Från andra sidan.
Den va bra den...  bra story å inte för överdriven (förutom på slutet då...)
Den va spännande å mystisk.. å man fick inte veta eller se för mycket i början.  Sånt ä bra.


Va på gång å tänkte dricka idag.... men sen kände ja en gnutta meningslöshet över det hela..
Jag har lovat mig själv att försöka va nykter så mycke det går. Men nu tänkte ja dricka glögg och folköl... bara för att.
I brist på annat att göra....  det skulle väl va lite onödigt?

Så ja struntade i det..

Snart ska vi väl kolla på en till film.... "harbour....."nånting...

Okej. ba´ baa.





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback